La Jungla
Marc Ribas a 'Joc de cartes'
Foto: Marc Ribas a 'Joc de cartes' | TV3
Televisió

'Joc de cartes' arranca gravacions: tornarà a l'estiu amb canvis a la mecànica

Barcelona.
Temps de lectura: 2 minuts
Marc Ribas a 'Joc de cartes'
Foto: Marc Ribas a 'Joc de cartes' | TV3

Les cadenes de televisió ja preparen la programació estiuenca i la nova temporada, i TV3 ja treballa en la tornada de Joc de cartes, una de les seves apostes més exitoses. A més, sabem que el concurs gastronòmic de la televisió pública catalana tindrà “canvis a la mecànica”.

Al detall: La setena temporada de Joc de cartes ja s’està rodant i, per mantenir l’emoció, comptarà amb novetats decisives en el transcurs de cada programa. 

  • El xef fa dies que està rodant nous programes del que serà la setena temporada de Joc de cartes. El programa tornarà amb la versió d’estiu i, seguidament, a partir de setembre ho farà amb la versió per la temporada alta.
  • La nova temporada comptarà amb alguns canvis determinats la mecànica del concurs, segons va anunciar el mateix Marc Ribas al Tot són problemes de TV3 el darrer divendres: “Visitarem llocs on no hem estat mai, com és Andorra, i hi haurà canvis en les votacions que ho faran tot més emocionant”.

Què sabem:

  • A més de noves localitats, el programa de TV3 també farà un capítol especial per fer la revenja de l’arròs, tres anys després de la competició que van protagonitzar Ribas i Jordi Garrido, presentador de Cartes en joc de la televisió valenciana, per trobar el millor restaurant de paella de Catalunya i el País Valencià. Recordem que en aquella ocasió la victòria va ser pels catalans.
  • També, el conductor va revelar que “hi haurà canvis en la mecànica de les votacions” que, en molts casos, podran capgirar els resultats final de la classificació final.

En xifres: La setena edició tindrà un pressupost de més d’1,4 milions d’euros, una xifra molt similar a la de l’anterior temporada.

  • Pel que fa a les audiències, la sisena temporada, que va acabar al gener, va convertir al programa en líder absolut de la seva franja, amb una mitjana de 830.000 espectadors acumulats en cada programa.