Cultura i Pantalles
Friends
Foto: Friends | Wallpaper
Obituari

Els protagonistes de 'Friends', devastats per la mort de Matthew Perry: "Som una família"

Temps de lectura: 2 minuts
Friends
Foto: Friends | Wallpaper

Els protagonistes de la mítica sèrie 'Friends' han emès un comunicat després de la mort de l'actor i company, Matthew Perry, a qui es va trobar mort a la seva casa de Los Angeles el passat dissabte.

Què han dit? Els actors Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Courteney Cox, Matt LeBlanc i David Schwimmer han confessat que estant "totalment devastat per la pèrdua de Matthew".

• "Érem més que només companys de repartiment. Som una família", asseguren. "Hi ha molt a dir, però ara mateix ens prendrem un moment per lamentar i processar aquesta immensa pèrdua".
  • "Per ara, els nostres pensaments i el nostre amor estan amb la família d'en Matty, els seus amics i tots els que l'estimaven arreu del món", expliquen en el comunicat publicat a la revista People.

Context: Tots cinc van protagonitzar 'Friends' juntament amb Perry al llarg de 236 episodis que es van emetre en 10 temporades, de 1994 a 2004.

• La sèrie, que seguia les històries dels sis amics que vivien a Nova York, va tenir un gran èxit i Perry va ser un dels favorits entre l'audiència per la seva combinació de tendresa, timidesa i humor.

D'on venim? Les autoritats de Los Angeles van trobar Perry, de 54 anys, la tarda dissabte 28 d'octubre ofegat al jacuzzi del seu domicili de Malibú. Qui va donar la veu d'alarma va ser la treballadora a qui va demanar que sortís a fer uns encàrrecs, i en tornar, se'l va trobar ja mort.

• Encara es desconeix si alguna altra causa que no sigui l'ofegament ha contribuït en la mort de Perry, cosa que determinarà l'autòpsia. En aquest sentit, cal recordar que l'actor ha hagut de conviure durant gran part de la seva vida amb l'addicció a l'alcohol i les drogues.

D'altra banda, els fans de 'Friends' també han mostrat el seu condol per la mort de l'actor. Multitud d'ells s'han acostat a l'edifici de Nova York on representava que vivien els personatges de la mítica sèrie i han deixat flors i missatges de record als peus de la coneguda façana del barri de West Village.