Societat
L'antic logotip de la marca
Foto: L'antic logotip de la marca | Europa Press
Marques

Pull&Bear estrena logotip: així és la nova imatge de la marca

Temps de lectura: 2 minuts
L'antic logotip de la marca
Foto: L'antic logotip de la marca | Europa Press

La cadena de roba Pull&Bear estrena nou logotip i imatge. La marca de moda jove del grup Inditex ha redissenyat el seu logotip per modernitzar-se. 

Què en sabem? Pull&Bear ha canviat la seva imatge corporativa. La marca ha canviat la tipografia del logotip que tenia fins ara. 

  • La cadena de roba ha canviat la geometria del logotip i la tipografia.
  • El nou logotip manté les majúscules, però retalla un xic l'altura de les lletres. 
  • A més, la nova tipografia es caracteritza per estar amb més negreta. 
  • El color negre de la marca es manté en les seves lletres. 
  • A més, han creat un logotip amb la combinació de les lletres P i B. Un logo més modern i ajustat als temps més moderns. El nou "avatar" ha estat creat per la fusió de les dues lletres, entrellaçant parts de cada una amb l'altra. 

D'on venim: És el tercer rebranding de la marca des de la seva creació, l'any 1991. La marca sempre ha mantingut totes les lletres en el seu logo i no ha canviat de nom. 

  • Els canvis més significatius han estat en la tipografia de les lletres i l'espai que hi ha entre elles. 

Context: Pull&Bear va ser la segona marca del grup Inditex, creada després de la famosa botiga Zara. La marca està present a 74 mercats d'arreu del món amb més de 970 botigues. 

A més, des del passat mes de febrer, la multinacional Inditex comença a cobrar per les devolucions online a Espanya. 

  • L'empresa del gallec Amancio Ortega deixa enrere les devolucions en línia gratuïtes i des d'aquest dimecres cobra per aquest tipus d'operacions en totes les seves cadenes.
  • S'aplicarà un cost a les devolucions que la recollida sigui des del domicili.
  • Les devolucions que es facin des del domicili costaran 1,95 euros.
  • Els canvis o devolucions d'articles que es facin a les botigues físiques continuaran sent de franc.
  • Aquesta mesura afecta a totes les marques i botigues d'Inditex: Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho i Zara Home. 
Categoria: Societat
Etiqueta: Comerç