Tecnologia i Ciència
El nou logotip de Twitter, X
Foto: El nou logotip de Twitter, X | @elonmusk | Twitter
Xarxes socials

La X gegant d'Elon Musk no dura ni 48 hores instal·lada

Temps de lectura: 2 minuts
El nou logotip de Twitter, X
Foto: El nou logotip de Twitter, X | @elonmusk | Twitter

Elon Musk va canviar el nom i el logotip de Twitter per 'X'. La decisió va anar acompanyada de la retirada de tots els símbols de l'emblemàtic ocell de Twitter, fins i tot, el que es trobava a les oficines centrals de l'empresa, a Sant Francisco. Ni 48 hores han passat des que va instal·lar una X gegant i lluminosa al capdamunt de l'edifici, que ja s'ha retirat.

Per què és important? El canvi d'emblema que va generar, de nou, una gran polèmica, com tantes d'altres que l'empresari ha protagonitzat des que va adquirir la companyia.

Què en sabem? La X gegant de les oficines centrals s'ha hagut de retirar per les queixes rebudes. Els veïns van denunciar que de nit feia una llum blanca molt forta que a més feia pampallugues i que els hi impedia el descansa i els molestava.

  • També han denunciat que no semblava estar ben subjecte al terrat i que podia suposar problemes de seguretat.

A més, l'empresa de Musk no tenia els permisos necessaris per fer aquesta instal·lació i, per això, l'empresari haurà de pagar una multa i les despeses de la investigació dels departaments d'Inspecció d'Edificis i de Planificació.

En detall: El procés de canvi de nom sembla avançar, però encara no està del tot implementat. El domini per accedir a la xarxa social continua sent twitter.com, tot i que ja s'hi pot accedir també des de x.com.

  • En altres opcions i paràmetres, però, encara continua apareixent l'ocell de Twitter, i el blau continua sent el color de l'inici de sessió.

Background: Musk no és la primera vegada que fa servir aquesta lletra per anomenar una de les seves empreses: SpaceX i Model X en són exemple, però també el nom del seu fil que és X Æ A-XII, abreujat com a X.

Previsions: L'empresari té la intenció de convertir Twitter en una "superapp". El magnat nord-americà té l'objectiu de transformar Twitter a una plataforma que vagi més enllà dels missatges curts.