La Jungla
Gerard Piqué fa públic el salt a Cuatro
Foto: Gerard Piqué fa públic el salt a Cuatro | Mediaset
Televisió

Gerard Piqué fa el salt a la tele: Mediaset li compra els drets

Barcelona.
Temps de lectura: 2 minuts
Gerard Piqué fa públic el salt a Cuatro
Foto: Gerard Piqué fa públic el salt a Cuatro | Mediaset

Mediaset España sorprèn amb un inesperat anunci: el grup audiovisual ha arribat a un acord amb Kosmos, l'empresa que presideix Gerard Piqué, per adquirir els drets d'emissió en obert de la segona temporada de la Kings League Infojobs i la primera de la Queens League Oysho.

Què sabem: Les dues lligues comptaran amb l'emissió en obert del partit "més atractiu" de cada jornada.

  • L'emissió s'estrenarà a partir d'aquest mateix cap de setmana, a les 20:00 hores.
  • El canal que ha escollit Mediaset per emetre-ho és Cuatro.
  • Les dues competicions disposen d'una dotzena d'equips, que lluitaran en un terreny de joc que barreja el futbol tradicional i algunes novetats i regles noves.
  • La duració d'aquests és de 40 minuts, dividits en dues parts.

Al detall:

  • Aquest dissabte 6 de maig, a les 20:00 hores, Cuatro arrencarà amb el partit entre PIO FC-Aniquiladoras FC de la lliga femenina.
  • La lliga masculina tindrà lloc el diumenge 7 de maig, a la mateixa hora, amb una competició entre Porcinos FC-xBuyer Team.

Què diu Mediaset: El grup audiovisual ha fet pública la notícia mitjançant una nota de premsa.

  • Manuel Villanueva, director general de Continguts a Mediaset España, ha dit: "A Mediaset España sempre hem apostat pels millors esdeveniments esportius i en aquesta ocasió ho fem per aquest contingut tan nou i atractiu que ha creat Gerard Piqué, president de Kosmos, en què emoció, espectacle i competició s'uneixen a la participació de streamers i youtubers, en un xou únic que ha generat gran expectació entre tots els públics".
  • A més, a la nota de premsa es confirma que, a més de l'emissió del partit més destacat de la jornada d'ambues lligues, també s'inclouran resums de les jornades i els millors moments dels programes de prepartit i postpartit, Chup Chup i After.
  • D'altra banda, Piqué ha celebrat que la competició pugui arribar a més públics: "Estem molt contents de poder anunciar aquest acord amb una companyia tan rellevant al món audiovisual com Mediaset España. Esperem que l'audiència pugui gaudir d'aquest xou i creiem que aquesta unió servirà perquè la Queens League Oysho i la Kings League InfoJobs arribin cada cop a més públics atrets per l'interès d'aquesta nova competició".