La Jungla
Vanesa Hernàndez, Àngels Ponsa, Sigfrid Gras, Laia Servera i Carme Figueras, a la trobada amb els mitjans pel primer any de SX3
Foto: Vanesa Hernàndez, Àngels Ponsa, Sigfrid Gras, Laia Servera i Carme Figueras, a la trobada amb els mitjans pel primer any de SX3 | CCMA
Televisió

El nou SX3 celebra el seu primer aniversari recuperant el lideratge infantil i amb novetats

Barcelona.
Temps de lectura: 3 minuts
Vanesa Hernàndez, Àngels Ponsa, Sigfrid Gras, Laia Servera i Carme Figueras, a la trobada amb els mitjans pel primer any de SX3
Foto: Vanesa Hernàndez, Àngels Ponsa, Sigfrid Gras, Laia Servera i Carme Figueras, a la trobada amb els mitjans pel primer any de SX3 | CCMA

Aquest dimarts 10 d'octubre, el SX3 fa un any de la seva estrena aconseguint el lideratge entre els continguts infantils a Catalunya i consolidant-se com a referent de l'entreteniment infantil en català.

En xifres: Des de l'octubre del 2022 (4,8% de quota de pantalla), quan va iniciar el nou SX3, el canal infantil ha tingut una tendència a l'alça fins a assolir el seu màxim de quota de pantalla el mes de setembre de 2023, aconseguint un 10,9% entre la franja dels 4 als 12 anys.

Què en diuen: El darrer dijous, es va fer una trobada amb els mitjans de comunicació per fer balanç del primer any del nou SX3, i aquestes van ser-hi les declaracions més destacades:

  • Sigfrid Gras, director de TV3: "Hem posicionat una oferta de continguts infantils i juvenils en el marc d'una gran plataforma digital i tornem a ser referents en l'entreteniment infantil en català", va dir fent referència al lideratge de setembre i el bon posicionament digital dels programes de SX3.
  • D'altra banda, la cap de la Unitat Estratègica d'Infantils, Vanesa Hernàndez, va destacar la funció que fa SX3 com a "motor de la producció audiovisual" dirigit al públic infantil amb les seves noves demandes "amb la voluntat d'esdevenir un referent en els pòdcasts infantils i familiars".
  • Laia Servera, cap de Continguts Infantils, va ressaltar la diversitat de les propostes i les diferents vies de difusió de SX3: "El Titó, per exemple, triomfa en digital, on ha arribat a més d'11 milions de reproduccions, i en lineal, la programació en directe al vespre funciona amb l'InfoK i Ràndom".

A més, l'acte també va servir per a presentar les novetats del nou curs de SX3, amb noves cares i continguts que destacaran pels seus valors de servei públic: L'arribada d'El Pot Petit amb un espai musical, la influencer Àngela Mármol amb manualitats i el cantant Lildami, que parlarà de moda sostenible i diversitat a Cute.

  • D'entre els nous continguts, es va destacar l'arribada d'un programa d'educació afectivosexual per als nens i nenes, un concurs de llengua (Fang), un espai per a la ciència i per descobrir l'imaginari català a través de l'humor, nous videojocs (Git Gud), i un concurs de cuina (Manduka Family), amb una de les cares més reconegudes a la cadena, la Paula Alós.
  • D'altra banda, entre les novetats de ficció i animes, es va confirmar l'estrena de la sèrie Iona i la quarta saga de One piece com a algunes de les novetats.
Categoria: La Jungla