La Jungla
Laura Escanes, en una imatge de les seves xarxes socials
Foto: Laura Escanes, en una imatge de les seves xarxes socials | Instagram
Televisió

Laura Escanes rep la millor notícia de TV3 i repetirà de presentadora

Barcelona.
Temps de lectura: 2 minuts
Laura Escanes, en una imatge de les seves xarxes socials
Foto: Laura Escanes, en una imatge de les seves xarxes socials | Instagram

Laura Escanes renova a TV3, després del gran èxit aconseguit amb La travessa. Tal com ha anunciat aquest dijous la CCMA, la influencer es queda amb ells i presentarà una nova edició del seu reality d'aventures.

Què en sabem? En les últimes hores, TV3 ha anunciat que comença el càsting per la segona temporada de La travessa. Com en la primera edició, busquen parelles disposades a fer una ruta a peu per Catalunya i sotmetre's a proves de resistència, habilitat i superació.

En xifres: TV3 ha ofert també les dades d'audiència de la primera temporada de La travessa a la plataforma 3Cat, que confirmen el gran èxit del format. Des que es va estrenar el 30 d'octubre de 2023, el programa ha tingut més d'1.500.000 reproduccions a l'aplicació, que per cert ja té més de 750.000 usuaris registrats. A les xarxes socials també ha obtingut un ampli ressò:

  • Gairebé 10 milions de reproduccions de continguts propis del programa
  • 5 milions de reproduccions a Instagram
  • 4,4 milions de reproduccions a TiKToK

A més, Laura Escanes confirma així que ha entrat a TV3 per la porta gran i per quedar-s'hi, després que la cadena també confiés en ella les Campanades 2024. La presentadora, juntament amb Miki Núñez, va ser tot un fenomen d'audiència i elegància, amb un vestit impressionant de Ze García molt elogiat. Amb un 36,2% i 1.007.000 espectadors, el programa especial des de l'avinguda Maria Cristina de Barcelona va ser líder d'audiència, tot i caure set punts (i 190.000 espectadors) respecte les Campanades de 2023, que també va fer Miki Núñez amb Mariona Escoda.