La Jungla
Laura Escanes, en una imatge de les seves xarxes socials
Foto: Laura Escanes, en una imatge de les seves xarxes socials | Instagram
Influencers

Polèmica sonada amb Laura Escanes i la seva campanya per passejar nens lligats

Barcelona.
Actualitzat: Dilluns, 18 de març de 2024. 16:48
Temps de lectura: 2 minuts
Laura Escanes, en una imatge de les seves xarxes socials
Foto: Laura Escanes, en una imatge de les seves xarxes socials | Instagram

Laura Escanes es troba a l'ull de l'huracà per una campanya publicitària d'una empresa que passeja nens lligats amb arnesos pel carrer, una corda similar a una corretja com la que es fa servir pels gossos.

Què en sabem? A través d'Instagram, Laura Escanes ha anunciat la marca amb un parell de vídeos perquè "pot ajudar moltes famílies". Ella mateixa assegura que es va sorprendre quan va conèixer l'empresa, però que és molt útil. "Els passejadors de nens són per pares i mares que no tenen temps", explica. A partir d'aquí, la polèmica.

En detall: Els passejadors de nens porten grups màxims de set menors, i els porten a fer activitats a les zones més verdes de la ciutat perquè surtin al carrer i es relacionin amb altres nens. Segons la mateixa promoció, l'empresa funciona a Barcelona, València i Madrid.

A més, el compte de l'empresa ha afegit llenya al foc amb un vídeo promocional on apareix un home passejant nens com si fossin gossos. Aquesta és la promoció que corre per Instagram i que ha obert la capsa dels trons:

Altres famoses: Més enllà de Laura Escanes, altres famoses de la talla de Tania Llasera o Ana Peleteiro (totes són mares) s'han apuntat a la mateixa publicitat i han generat una polèmica similar als seus perfils de xarxes socials. D'altra banda, l'altra influencer que n'ha parlat és Violeta Magriñán, però per criticar de forma furibunda la campanya.

Fake: Després d'hores de polèmica, Laura Escanes ha confirmat que es tracta d'una campanya de Multiópticas i que els passejadors de nens no existeixen. Una teoria que feia hores que corria a xarxes socials, assenyalant precisament Multiópticas pel fet que apareixen persones en primer pla amb ulleres i perquè segueix fil per randa l'argument de la seva campanya Screen Pollution per conscienciar en l'educació dels nens sense pantalles.