La Jungla
Foto: | Instagram
Xarxes

Jordi Cruz recupera 'Art Attack' per fer el vestit de Cap d'Any de Cristina Pedroche: així li queda

Barcelona.
Temps de lectura: 3 minuts
Foto: | Instagram

El presentador català Jordi Cruz ha recuperat el mític programa que va presentar quan era jove, Art Attack, per construir el colom de la pau que Cristina Pedroche portava en el pit el dia de Cap d'Any.

Què sabem? Jordi Cruz ha revolucionat les xarxes socials, durant el matí del dijous 5 de gener, amb un vídeo que s'està fent viral. I és que el presentador ha recuperat el mític programa Art Attack per fer burla del vestit que portava Cristina Pedroche per Cap d'Any. La presentadora d'Antena 3 va lluir, a la zona del pit, un colom de la pau fet per l'escultor Jacinto de Manuel. Un colom que ha estat molt polèmic, ja que moltes persones han dit que sembla un treball manual fet per un nen de cinc anys. Per aquest motiu, Jordi Cruz ha recuperat de manera puntual el mític format que s'emetia al canal Disney per fer amb les seves mans un colom de la pau, molt semblant al que Pedroche portava per les campanades.

El vídeo: "Per començar recreem el colom en un tros de cartó". Aquest és el missatge que Cruz escriu juntament amb el vídeo que ha compartit en el seu compte de Twitter. Un vídeo on, pas a pas, ensenya com fer un colom de la pau, a base de cartó, cola i papers, molt semblant al que Jacinto de Manuel va dissenyar per a Cristina Pedroche. Una publicació que acumula més de 100 comentaris, que no para de compartir-se a les xarxes i que supera la barrera dels 7.000 'm'agrada'. Parlem d'això:

A més a més: Jordi Cruz no només ensenya el pas a pas de com fer el colom de la pau de Cristina Pedroche, sinó que al final del vídeo sorprèn a tothom traient-se la samarreta i col·locant-se el colom a la zona del pit, igual que va fer la presentadora. També es posa un nòrdic a la zona de la cintura i cames, recreant la faldilla de tul de seda color carn que portava la col·laboradora de Zapeando.

Per acabar: Per variar, el vestit de Cristina Pedroche per acomiadar l'any no ha estat exempt de crítiques. I és que cada any, des de fa nou anys, la presentadora sorprèn els espectadors d'Antena 3 lluint uns conjunts impossibles que generen moltíssima expectació. Un fenomen que s'ha batejat com 'Efecte Pedroche'. Aquest any, i per segon consecutiu, les campanades de Cristina Pedroche i Alberto Chicote han tornat a ser l'opció més vista, superant a Televisió Espanyola, marcant un 33,5% de quota de pantalla i més de cinc milions d'espectadors.