La Jungla
María Teresa Campos, entrevistada a 'Diez momentos'
Foto: María Teresa Campos, entrevistada a 'Diez momentos' | Telemadrid
Televisió

Nou comunicat de l'estat de María Teresa Campos: empitjora i es troba "molt greu"

Barcelona.
Temps de lectura: 3 minuts
María Teresa Campos, entrevistada a 'Diez momentos'
Foto: María Teresa Campos, entrevistada a 'Diez momentos' | Telemadrid

La preocupació pel delicat estat de salut de María Teresa Campos continua. L'hospital Fundación Jiménez Díaz de Madrid s'ha pronunciat en un comunicat confirmant que l'estat de l'expresentadora de Telecinco ha empitjorat.

D'on venim: María Teresa Campos va ingressar a l'hospital aquest diumenge al matí per una "insuficiència respiratòria aguda" i, fins al moment, el centre havia informat que es trobava "estable dins de la gravetat".

En detall: Ara, 24 hores després del seu ingrés, l'hospital Fundación Jiménez Díaz ha emès un nou comunicat dirigit als mitjans de comunicació informant que l'estat de l'expresentadora ha empitjorat amb el pas de les hores.

• "La pacient María Teresa Campos Luque continua ingressada a l'Hospital Universitario Fundación Jiménez Díaz, on va ser hospitalitzada ahir per un quadre d'insuficiència respiratòria aguda", comença dient el text.
  • Seguidament, i sense entrar gaire en detalls, l'hospital ha informat que l'estat actual de la comunicadora "ha empitjorat" i continua sent "molt greu".
  • Finalment, el comunicat mèdic ha expressat que la nota ha estat emesa per petició de Terelu Campos i Carmen Borrego, filles de la presentadora.

A més, Mayte Valdelomar, íntima amiga de María Teresa i coneguda pel reality de Las Campos, ha visitat aquest dilluns a la presentadora i, a les portes de l'hospital, ha assenyalat que les filles de la presentadora es troben "destrossades" en aquests complicats moments.

• Minuts després del segon comunicat de la Fundación Jiménez Díaz, la filla gran de María Teresa Campos, acompanyada de dues amigues íntimes, ha sortit de l'hospital per prendre l'aire i no ha pogut contenir les llàgrimes per la situació actual de la seva mare. Amb la veu trencada, Terelu Campos ha agraït als mitjans de comunicació per l'afecte i respecte que està percebent en un moment gens agradable.
  • Carmen Borrego també ha sortit de l'hospital aquesta tarda i "visiblement afectada" s'ha dirigit breument a la premsa desplaçada a la Fundación Jiménez Díaz: "No parlaré de res més. Gràcies".

Per últim: Aquesta tarda, Sandra Barneda també ha volgut llançar un missatge a María Teresa Campos des d'Así es la vida, on han cobert la situació: "Per mi, l'experiència sempre ha estat un grau i sempre ho serà. I María Teresa Campos sempre estarà on estarà i jo estaré gràcies a ella, com gràcies a Mercedes Milà i altres que han estat allà".